fbpx

Megérkezett a BMW X1 xDrive25e

A BMW Group következetesen halad a hálózatról tölthető modellpaletta bővítését előirányzó növekedési stratégia mentén, amelynek égisze alatt most egy plug-in hibrid hajtáslánc-technológiával szerelt modelljéről rántja le a leplet.

A belsőégésű erőforrás és az elektromos motor intelligensen vezérelt együttműködésével az első BMW X1 xDrive25e a prémium minőségű Sports Activity Vehicle (SAV) modellek kategóriájában is elérhetővé teszi a zéró emissziós technológiát. Az elektromos hajtáslánc és a legkorszerűbb akkumulátorcella-technológia kettőse a nagyfeszültségű energiatároló egység egyetlen feltöltésével akár 57 kilométer tisztán elektromos meghajtással megtehető hatótávolságot is kínál, miközben a BMW X1 xDrive25e átlagos üzemanyag-fogyasztása 100 kilométerenként mindössze 2,0 liter, kombinált károsanyag-kibocsátása pedig kilométerenkénti 43 gramm, amellyel új mércét állít fel kategóriájában. Az újdonság kombinált energiafogyasztása 100 kilométerre vetítve 13,5 kWh. A hibrid-specifikus összkerékhajtás gyorsan és pontosan osztja el a két motor erejét az első és a hátsó tengely között.

Az első BMW X1 xDrive25e plug-in hibrid hajtáslánc-technológiájában egy BMW TwinPower Turbo technológiával dolgozó, 1.5 liter hengerűrtartalmú, háromhengeres benzinmotor és egy kifejezetten ehhez a modellhez hangolt elektromos motor dolgozik együtt, mely 192 km/órás végsebességet és 7 másodperces százas sprintet garantál. A benzinmotor maximális teljesítménye 92 kW / 125 lóerő, csúcs forgatónyomatéka pedig 220 Nm, amely egy hatfokozatú Steptronic automataváltón keresztül jut az első tengelyre. Az elektromos motor 70 kW / 95 lóerő maximális teljesítménye és 165 Nm csúcs forgatónyomatéka egy fokozatmentes automataváltón keresztül hajtja a hátsó kerekeket. A két erőforrásból így egy hibrid-specifikus összkerékhajtás áll össze.

ecotrex

Javasolt cikkek

'Fel a tetejéhez' gomb