Lexus szalon nyílt Szegeden

A Lexus hálózatfejlesztési stratégiája egyébiránt nem a piacon megszokott mintát követi: míg a legtöbb márka minél hamarabb a legteljesebb földrajzi lefedettség elérésére törekszik, a Lexus márkakereskedések megnyitásának jogát csak a hosszú évek, nem ritkán évtizedek során bizonyított, folyamatosan a legmagasabb színvonalú ügyfélkiszolgálást nyújtó és legmagasabb szintű elégedettséget elérő Toyota márkakereskedések kaphatják meg.

Nem véletlen, hogy a második hazai Lexus márkakereskedés megnyitásának jogát a Kovács Autóház kapta meg: a vállalat neve 1992 óta Monoron, 2013 óta pedig már Szegeden is egyet jelent az ügyfelek kiszolgálásának magas színvonalával.

Lexus szalon

„Hatalmas büszkeség és egyben nagy megtiszteltetés számunkra, hogy ma már több, mint 15.600 állandó ügyfelet kiszolgáló vállalatunk megkapta a második magyarországi Lexus márkakereskedés megnyitásának jogát, ennél szebben nem is ünnepelhetnénk fennállásunk 25 éves jubileumát. Ahogyan vállalati hitvallásunk alapját eddig is az ügyfélközpontúság, az ügyféligények maximális kiszolgálása jelentette, a jövőben is erre törekszünk majd, és mindent megteszünk azért, hogy a Lexus alapelvét, a japán vendégszeretetet megtestesítő Omotenashi filozófia gyakorlatba ültetésének gyümölcsét szegedi és dél-kelet-magyarországi ügyfeleink is megtapasztalhassák majd.” – fogalmaz Kovács Péter, a Kovács Autóház ügyvezetője.

Az új márkakereskedés megnyitása természetesen további lendületet adhat a hazánkban már most is szárnyaló japán prémium márka magyarországi értékesítéseinek, aminek köszönhetően a Lexus 5,7%-os prémium piaci részesedése még tovább növekedhet majd.

Lexus szalon

„A Lexus sikerének egyik kulcsa az élvonalbeli, futurisztikus dizájnt és kézműves kidolgozottságot a jövőbemutató technológiákkal, a megkérdőjelezhetetlen, kompromisszumok nélküli minőséggel és a környezetbarát hibrid technológiákkal ötvöző modellportfóliónk. Abban ugyanakkor, hogy a magyarországi prémium hibrid piac értékesítéseinek 71,8%-át jegyző Lexus az idei év első félévében a prémium piaci növekedés üteménél hatszor gyorsabban, 139,6%-al tudta növelni értékesítéseit a piac egyik legmagasabb ügyfélmegtartási rátája mellett, legalább ilyen fontos szerepe van az ügyfeleink legmagasabb színvonalú kiszolgálását és az ügyfél elégedettséget alappillérként kezelő vállalati filozófiánknak. A Kovács Autóház, és a Lexus Szegednek köszönhetően pedig ezt a jövőben már dél-kelet-magyarországi magán és flottaügyfeleink is az első kézből tapasztalhatják meg. Utóbbi terület egyébiránt szintén kiemelten fontos számunkra, amit jól mutat a Lexus által az első félévben elért 129,9%-os flottapiaci növekedés, amely prémium piac TOP5 szereplője között nagyságrendekkel a legjobbnak számít.” – avat be Kárpáti László, a Lexus magyarországi vezetője.

Cimkék
Lotus Cleaning tesztelok.hu

Javasolt cikkek

Back to top button
Close