fbpx

Az MG Görögországban mutatta be az új Hybrid+ technológiáját, új mércét állítva fel a B-szegmens HEV-piacán

Az MG Motor büszkén jelenti be a vadonatúj MG3 modellben található fejlett Hybrid+ technológia hivatalos bemutatását. Ez a várva várt debütálás Görögország fővárosában, Athénban, egy új korszak kezdetét jelzi az MG számára a B-szegmens hatchback modellek piacán. A Hybrid+ a legmodernebb hibrid technológia, amely egyesíti a teljesítményt, a hatékonyságot és a felemelő vezetési élményt. Az új MG3 Hybrid+ Közép- és Kelet-Európában lesz elérhető az ügyfelek számára.

  • Az MG új Hybrid+ technológiája a görögországi sajtóbemutatón debütált hivatalosan a kelet-közép-európai (CEE) piacokon
  • Az új MG3-mal érkező Hybrid+ technológia a B-szegmens ferdehátú modelljeinek kategóriájában kiemelkedő teljesítmény kínál. A 30%-kal nagyobb teljesítmény, több mint kétszer nagyobb akkumulátor kapacitást és 10 km-rel hosszabb távot biztosít elektromos üzemmódban a kategórián belüli versenytársakhoz képest.
  • Az új modell az MG “fun-to-drive” szellemében készült, összhangban a Kelet-Közép-Európában hamarosan induló Feel Good kampánnyal.

Az MG első fejlett szuperhibrid modellje

Az MG3 Hybrid+ hivatalos bemutatója során Athénban a kelet-közép-európai régió újságírói először tesztelhették az autót a görög tengerpart rendkívüli tájai között.

A vadonatúj MG3 egy élvonalbeli hibrid hatchback, amely új mércét állít fel kategóriájában Közép- és Kelet-Európában. A hatékonyságra tervezett villamosított technológia kiemelkedő teljesítményt biztosít, így az MG3 Hybrid+ tökéletes a gyors városi utazásokhoz és a hosszabb autópályás utakhoz egyaránt. Emellett az MG3 a B-szegmens leggyorsabb hibridjeként tűnik ki, kivételes vezetési élményt nyújtva.

A vadonatúj MG3 Hybrid+ technológiával történő bevezetése jelentős előrelépést jelent az MG Motor számára. Ez a modell nemcsak az innováció iránti elkötelezettségünket példázza, hanem a teljesítmény és a hatékonyság páratlan keverékét is elhozza a B-szegmens piacára. Az MG3-at úgy terveztük, hogy izgalmas és szemet gyönyörködtető is legyen, fejlett technológiát és a ránk jellemző, élvezetes vezetési élményt kínálva a sofőröknek.” – mondta Szabó Csaba, az MG Motor Hungary márkaigazgatója.

A legkorszerűbb hibrid+ hajtáslánc

Az MG Hybrid+ hajtáslánc-technológiája az első hagyományos, nem plug-in hibrid rendszer, amelyet egy MG modellbe építettek be. A vadonatúj Hybrid+ rendszer lényege, hogy öt kulcsfontosságú elemet tartalmaz: motor, sebességváltó, akkumulátor, villanymotor és generátor.

Annak ellenére, hogy a hatékonyságra összpontosít, a villamosított technológia természetesen kiváló teljesítmény-előnyökkel jár. Az MG Hybrid+ hajtásláncának köszönhetően az MG3 a kategória legdinamikusabban gyorsuló B-szegmensbeli hibrid modellje, a 0-100 km/órás gyorsulási idő 8,0 másodperc. Az autópálya sebességre való gyorsulás – 80-120km/h-ról – hasonlóan lenyűgöző, mindössze 5,0 másodperc.
A 143 kW kombinált teljesítményű MG3 Hybrid+ 4,4 l/100 km-es üzemanyag-fogyasztást és 100 g/km CO2-értéket* biztosít. Ehhez hozzájárul az 1,83 kWh kapacitású akkumulátor, amely hosszabb tisztán elektromos hatótávolságot tesz lehetővé – jelentősen növelve ezzel a hatékonyságot.
A teljesen új MG3 75 kW-os 1,5 literes benzinmotorral és 100 kW-os villanymotorral, valamint külön generátormotorral rendelkezik, amely sokféle hajtáslánc-üzemmódot tesz lehetővé. Ez nemcsak a B-szegmens hibrid hatchbackjeihez képest biztosít kategóriavezető teljesítmény adatokat, hanem a vezetési környezettől függetlenül rugalmas működtetést is lehetővé tesz.
Ennek köszönhetően az MG3 a következő, a Hybrid+ rendszer által automatikusan kiválasztott üzemmódokban vezethető:

EV – Kizárólag elektromos meghajtású üzemmód, ameddig az akkumulátor töltöttsége lehetővé teszi.
Soros meghajtás – A benzinmotor a generátort hajtja, amely az elektromotort táplálja a meghajtáshoz.
Soros meghajtás és töltés – Soros meghajtás, valamint az akkumulátor feltöltése alacsony terhelés esetén.
Benzinmotoros meghajtás és töltés – A benzinmotor hajtja a kerekeket, miközben a generátoron keresztül tölti az akkumulátort.
Párhuzamos meghajtás – A benzinmotor és az elektromotor egyaránt hajtja a kerekeket.

A négyhengeres, 1,5 literes, Atkinson-ciklusú benzinmotor 75 kW (102 LE) teljesítményű, és rendkívül magas, 41%-os termikus hatásfokot nyújt. A 100 kW-os (136 LE) villanymotorral kombinálva a Hybrid+ rendszer széles teljesítményt biztosít a teljes fordulatszám-tartományban.
A nagyobb teljesítményű motor beépítésével a nagy terhelésű vezetés nagy része – például a gyorsítás – elektromos meghajtással végezhető, a benzinmotor pedig zökkenőmentesen támogatja vagy átveszi az irányítást a nagyobb sebességeknél.
A motorhoz háromfokozatú automata sebességváltó csatlakozik, ami hatékony és élvezetes vezetési élményt tesz lehetővé. Rendkívül fontos, hogy az MG3 remekül reagál a gázadásra, miközben sima és kifinomult váltást is biztosít.
A vezetők háromféle vezetési mód – Eco, Standard és Sport – közül választhatnak, így testre szabhatják az MG3 reakciókészségét.
Az Eco üzemmód az optimális üzemanyag-fogyasztás érdekében van kalibrálva, és enyhe gázreakciót biztosít a járművezetők számára, míg a Standard üzemmód a gazdaságosság és a teljesítmény keverékét nyújtja, így a legtöbb utazási típusnál jól működik. A Sport mód érzékenyebb kalibrációt használ, amely a lehető legtöbbet hozza ki a kombinált teljesítményből, és a B-szegmens hibrid városi kisautó kategóriában az egyik legjobb teljesítményt nyújtja.

Új megjelenés és kiemelkedő felszereltség

Az MG3 egy vadonatúj modell, amelyet az Egyesült Királyságban terveztek. Megnövelt méreteivel lényegesen nagyobb belső teret kínál az utasoknak. A tágas, 293 literes csomagtartóval büszkélkedő modell a városi kisautó hibrid modelljei között a csomagtérkapacitás tekintetében az élen jár.

A vadonatúj MG3 vásárlásánál számos stíluselem közül választhatnak az ügyfelek, többek között könnyűfém keréktárcsák, LED fényszórók és új színpaletta fényezései közül.

Egyik kiemelkedő jellemzője, hogy dupla képernyő került az autóba. A vezetők egy 7 colos digitális képernyőt és egy 10,25 colos központi infotainment rendszert kapnak. Az alapfelszereltség része a műholdas navigáció, az okostelefon-integráció az Apple CarPlay/Android Auto segítségével, valamint egy beépített alkalmazás, amely prémium szintű csatlakozási lehetőséget kínál, amely általában a magasabb kategóriájú modellekben látható.

Az MG3 beltere légkondicionálóval, négy hangszórós audiorendszerrel, Bluetooth-kapcsolattal, négy USB-porttal, valamint hátsó parkolóradarral és kamerával rendelkezik. A legmagasabb felszereltségi szinteknél elérhető a műbőr elemekkel ellátott kárpitozás, kulcsnélküli ajtónyitás, fűthető első ülések és kormánykerék, valamint 360 fokos kamera is.

Az MG3 esetében a biztonság a legfontosabb, ezért a legújabb fejlett vezetéstámogató rendszereket (ADAS) magában foglaló MG Pilot technológiával szerelték fel. Ez magában foglalja többek között az automatikus vészfékezést, az intelligens távolsági fényszóróvezérlést, a sávtartó asszisztenst sávelhagyásra figyelmeztető rendszerrel, az adaptív sebességtartó automatikát, a ráfutásos ütközésre figyelmeztető rendszert és a forgalmi dugó asszisztenst. Természetesen az MG3 is a 7 év Háromszoros Gondoskodás Csomaggal elérhető a vásárlók számára, ami magában foglalja a 7 év gyári garanciát, a 7 éves országúti segélyszolgálatot, és a 7 év ingyenes állapotfelmérést.

Árak:

Az MG3 Hybrid+ hazánkban háromféle felszereltségi szinttel lesz elérhető, melyek közül a belépő szint is többet nyújt az átlagosnál. A modell magyarországi listaára a belépő Comfort szinten 8 299 000 Ft, a középső Comfort+ felszereltség 8 899 000 Ft, a legmagasabb Luxury felszereltséggel pedig 9 499 000 Ft. A bevezetés szakaszában mindhárom felszereltségi szint 300 000 Ft-os kedvezménnyel érhető el, amihez a hivatalos értékesítés megkezdéséig fényezési felár nélküli élőrendelési kedvezmény is társul, 200 000 Ft értékben.

Javasolt cikkek

'Fel a tetejéhez' gomb