fbpx

Lapos kombi – Honda Civic Tourer

Kellemes küllemmel lett megáldva a Honda új igáslova, amely ugyan távolról sem mondható erőműnek, minősége és óriási csomagtere sokakat kárpótol. A Civic Tourernek jól érzékelhetően már kialakult egy rajongói, valamint egy ellentábora. A helye azonban kétségtelenül megvan a piacon, ha többet szeretnél róla megtudni, olvass tovább!

civic1

Nehéz olyan tágas, de sportos autót létrehozni, amely mindenki számára megfelelő lenne, ez Tourer-el kapcsolatos vélemények olvasgatása közben is kiütközik. De térjünk is rá magára a modellre, mely első ránézésre kecses vonalakkal rendelkezik, itt gyorsan jegyezzük is meg, hogy a japán gyártó az autó irányíthatóságára és az alacsony légellenállásra is gondolt, amikor megalkotta a szemnek szép íveket. Szóval a stílus pipa, nem csupán kívülről, hanem belülről is, ugyanis a sportos kombi beltere sem egy unalmas puttonyosét tükrözi, a ferdehátúéval megegyező ergonomikus elrendezés, letisztult formák és minőségi anyaghasználat jellemzi a Civic Tourert. Elől van hely bőven, bár a hátsó ülésen utazóknak azért lehet oka némi panaszra, főleg néhányszáz kilométernyi utazást követően. Viszont aki pakolósnak szánja a Tourert, annak egy szava sem lehet, hiszen kategóriájában a legjobb paraméterekkel rendelkezik a Honda, az alapból 624 literes csomagtér 1668 literesig bővíthető, igaz cserébe le kell nyelni, hogy a pótkeréknek már nem jutott hely. Ráadásképp a padló alatt még egy 125 literes rejtekhely is található, ha valamit nagyon szeretnénk eldugni a kíváncsi szemek elől.

civicinteri

Négy felszereltségi szint közül választhatnak a vásárlók, a Comfort 5.5 millió forintba kerül, a menetstabilizáló, a fékasszisztens, valamint a sebességhatárolós tempomat az alapváltozatban is megtalálható, a 400 gurigával drágább Sport már alkonyszenzoros fényszórókat és tolatókamerát is kapott. A Lifestyle-ért már 6.3 millió forintot kérnek el, ez a változat már adaptív lengéscsillapító rendszerrel és fűtött első ülésekkel is el van látva. A csúcsok csúcsa az Executive, amelyért 7.2 milliót kell letenni az asztalra, cserébe bőr belső, valamint kulcsnélküli ajtónyitás és motorindítás is jár. Három erőforrás közül lehet választani, az 1.8-as Li-VTEC benzines manuális és automataváltóval is megvásárolható, az 1.6-os dízel manuális sebességváltóval lett ellátva. Utóbbi 120 lovas, előbbi 142 pacival büszkélkedhet, fogyasztás szempontjából az összes erőforrás jó mutatókkal rendelkezik.

civic2

Viták vannak és lesznek is a Tourer körül, ám akinek egy mutatós, minőségi, könnyen úton tartható és takarékos családi autóra van szüksége, az vélhetően szeretni fogja a japán vasat.

Bense Róbert

Használt vagy új autóra kérjen ajánlatot az autotveszek.hu weboldalon!

Javasolt cikkek

'Fel a tetejéhez' gomb