Corolla TREK néven dobja piacra legújabb terepkombiját a Toyota
Megemelt karosszéria, oldalsó védőelemek, alsó védőlemezek elöl-hátul, egyedi 17 colos könnyűfém keréktárcsák: vagány külsőt kapott a vadonatúj Toyota Corolla TREK, amely 1,2 literes turbómotorral vagy az 1,8 és 2,0 literes öntöltő hibrid hajtáslánccal is elérhető.
A Toyota Corolla TREK azért született, mert az európai C-szegmensben egyre nagyobb igény mutatkozik a crossover-stílusú, kemény kiállású autók iránt. A szabadtéri hobbikért rajongó, aktív életstílusú családokat megcélzó modellváltozat 20 mm-rel nagyobb hasmagassággal készül. Az autó külső megjelenését egyértelműen meghatározzák a kifejezetten crossoveres stíluselemek, például a karosszéria alján elhelyezett oldalsó védőelemek, a jármű elején és hátulján felszerelt alsó védőlemezek, a méhsejtmintás hűtőrács, az egyedi, 17 colos, csiszolt felületű könnyűfém keréktárcsák, a sötétített hátsó üvegezés, a ködfényszórók és a LED fényszórók.
A Corolla TREK kivitel kizárólag a Touring Sports karosszériaváltozathoz lesz rendelhető, ezzel is kihangsúlyozva a jármű szabadidős jellegét. Motorpalettáján az 1,2 literes turbómotor, illetve az 1,8 vagy 2,0 literes öntöltő hibrid hajtás szerepel. A Corolla TREK alapfelszereltségének része a műszeregységben elhelyezett 7 colos színes TFT-kijelző és a Toyota Safety Sense legújabb változata is. Ez utóbbiban megtalálható a kerékpárosokat nappal, a gyalogosokat pedig már éjszaka is felismerő ütközést megelőző biztonsági rendszer, az automatikus megállás és elindulás funkcióval kiegészített adaptív sebességtartó automatika, a sávkövető asszisztens, a jelzőtábla-felismerés és az intelligens távfény-vezérlés. A Corolla TREK műszerfalán egy 7 colos TFT infotainment-kijelző is helyet kapott.