fbpx

A BMW X3 M és a BMW X4 M a Nürburgringen melegített

A BMW tovább bővíti nagyteljesítményű, összkerékhajtással felvértezett portfólióját: a BMW X3 M és a BMW X4 M álcázott prototípusai a Német Túraautó Bajnokság e hétvégi fordulójának betéteseményeként gurultak ki a nagyközönség elé.

A sportautókat építő BMW M GmbH a Sports Activity Vehicle (SAV) és a Sports Activity Coupé (SAC) szegmensben is bővíti palettáját. A BMW M modellek erőteljes karakterét hamarosan a BMW X portfólió újabb két tagja ölti magára: a BMW X3 M és a BMW X4 M sorozatgyártás előtti átfogó tesztelése megkezdődött. A tervezőmérnökök a Német Túraautó Bajnokság 2018. szeptember 7-9. között megrendezett versenyhétvégéjén végezték a modellpáros prototípusainak nagysebességű tesztjét. A bajorok immáron hagyományosan a nyugat-németországi aszfaltcsíkon méretteték meg sorozatgyártás előtt álló modelljeiket, amelyeknek hajtásláncát, futómű-technológiáját és aerodinamikáját itt hangolták finomra a mérnökök.

Nagyméretű légbeömlőivel, légellenállást csökkentő BMW M karosszéria-kiegészítőivel és a sport kipufogórendszer dupla ikervégződésével a BMW X3 M és a BMW X4 M már a sorozatgyártás előtti fázisban is jellegzetes BMW M modellként rója köreit. A vadonatúj modellpáros egyik legnagyobb újítása a motorháztető alatt dolgozó soros hathengeres benzinmotor, amelynek M TwinPower Turbo technológiáját kivételesen magas fordulatszám-tartományig kalibrálták és számos ponton újragondolták.

A BMW X3 M és a BMW X4 M az új BMW M5 sportlimuzinban bemutatott BMW M xDrive intelligens összkerékhajtást is megörökli, amelyet a két BMW X modell számára részletekbe menően finomhangoltak. A technológia minden vezetési szituációban a lehető legoptimálisabb teljesítmény-elosztás szerint továbbítja a kerekek felé az erőforrásból érkező erőt és forgatónyomatékot, a még tovább fejlesztett BMW M xDrive intelligens összkerékhajtás így maximális tapadás mellett, teljesítményvesztés nélkül garantálja a modellpáros extrém dinamikus vezethetőségét. A BMW M xDrive intelligens összkerékhajtás és a hátsó tengelybe épített aktív M differenciálmű együttműködése olyan kanyarsebesség elérését, agilitást és precíz irányíthatóságot eredményez, amely egyedülálló a BMW X3 M és a BMW X4 M kategóriájában.

Legújabb modellinnovációi kifejlesztésével a BMW M GmbH ismét egy új járműkategóriába érkezett meg. A márka ezzel tovább írja vállalati stratégiája fejlődő sikertörténetét, amelynek egyik mérföldkövét a merőben új és kivételesen izgalmas járműkoncepciók kifejlesztése adja.

Javasolt cikkek

'Fel a tetejéhez' gomb