fbpx

Nagy premierekre készül a Lexus

A Lexus Frankfurtban tartja a népszerű NX crossover új generációjának, és a megújult CT kompaktjának európai premierjét. A japán luxusmárka standján emellett látható lesz a vadonatúj LS és LC is, továbbá a látogatók megismerhetik a Lexus kreatív projektjeit a mozi, a divat, a dizájn és az életstílus világában, és bemutatkozik majd a Lexus úttörő ötlete, a “tetszés szerinti sajtótájékoztató” is.

Lexus

A márka két európai premierrel is készül a közelgő Frankfurti Nemzetközi Autószalonra, ahol bemutatja az új NX luxus kompakt crossovert és a megújult CT prémium kompakt ferdehátút. A városi terepjáróként komoly hírnevet szerzett NX már három évvel ezelőtti színrelépése után gyors sikert aratott: az autó kifejező stílusa, tágas kialakítása, kényelme, biztonsága és menetdinamikája rengeteg vásárlót vonzott, így a modell nagyban hozzájárult a Lexus értékesítéseinek globális növekedéséhez, nem mellesleg hazánkban is ez a modell teszi ki a japán luxusmárka értékesítéseinek több, mint egyharmadát. Az NX most újra arra készül, hogy túlszárnyalja a vevők elvárásait, s erre a frissebb külső stílus, a továbbfejlesztett utastér és a még modernebb kényelmi és funkcionális felszereltség jelent garanciát.

Lexus

A Lexus a 2010-es Genfi Autószalonon mutatta be a CT 200h modellt, megteremtve ezzel a luxusautók piacának hibrid kompakt szegmensét. A legújabb frissítés eredményeképpen a kizárólag környezetbarát hibrid hajtással elérhető autó sportos stílusa még erősebb érzelmeket ébreszt a vásárlókban, nem beszélve az áttervezett utastérről és a felszereltség vadonatúj tételeiről. Ezek a fejlesztések a modell közismert erősségeire épülnek, miközben a CT 200h továbbra is az a takarékos, megbízható és élvezetesen vezethető kompakt marad, ami hatalmas sikert aratott a nemzetközi piacokon.

LEXUS-IKONOK A REFLEKTORFÉNYBEN

Az új NX és a felfrissített CT mellett a Lexus két zászlóshajója: a vadonatúj LS szedán és az LC luxuskupé is megjelenik majd a kiállításon. E káprázatos modellek a márka történetének legmozgalmasabb időszakában született, érzékletesen testesítve meg a Lexus új globális kommunikációs stratégiáját és “Experience Amazing” jelmondatát. A Lexus ugyanis immár globális luxus életstílus-márkaként határozza meg magát, s ennek jegyében Frankfurtban is bemutatja legutóbbi izgalmas projektjeit a divat, a mozi és a dizájn világában. Ezek közé tartozik Luc Besson scifi-eposzában, a Valerian és az ezer bolygó városa című filmben látható futurista SKYJET. A Lexus a film kreatív csapatával együttműködve keltette életre a SKYJET együléses űrhajót, ami fontos szerepet játszik az idén nyáron nagy sikerrel bemutatott mozifilm akciójeleneteiben.

RADIKÁLISAN ÚJSZERŰ ÖTLET AZ AUTÓKIÁLLÍTÁS SAJTÓTÁJÉKOZTATÓJÁRA

A márka formabontó szellemiségének jegyében a Lexus a hagyományos sajtótájékoztatókat is szeretné megújítani, teljesen újszerű módon adva át az információkat a Frankfurti Autószalonon részt vevő újságíróknak. Ez a megközelítés újabb példája annak, hogyan honosítja meg a Lexus a tradicionális japán vendégszeretet, az Omotenashi emberközpontú elveit, hogy ezáltal a lehető legmagasabb szintű kiszolgálást nyújthassa.

Lexus

Ennek értelmében a Lexus sajtótájékoztatója nem egy meghatározott időponthoz kötött esemény lesz az egyébként is programokkal zsúfolt sajtónapokon. Ehelyett a sajtó képviselői a nekik leginkább megfelelő időben kereshetik fel a Lexust, majd egy ‘kiterjesztett valóság’ szemüveggel kedvükre bejárhatják a standot, miközben meghallgathatják a Lexus Europe vezetője, Alain Uyttenhoven, valamint a Lexus termék-specialistáinak kommentárjait és prezentációit. A Lexus kiállítása a 8.0 csarnok A20 standján lesz látható. A sajtótájékoztató prezentációja tetszés szerinti időpontban elérhető a kiállítás sajtónapjainak teljes időtartama alatt (szeptember 12-13.).

Javasolt cikkek

'Fel a tetejéhez' gomb