fbpx

Idén eddig a Nissan LEAF viszi a prímet az elektromos autók piacán

Az idei évben eddig az új Nissan LEAF a legkeresettebb elektromos jármű Európában, miközben a zéró emissziós autó továbbra is újabb és újabb vásárlókat nyer meg szerte a régióban. Több mint 18 000 új Nissan LEAF járművet regisztráltak Európában január és június között. Az európai ügyfelek 37 000 új LEAF autót vásároltak a modell 2017 októberében történő bevezetése óta.

Az új Nissan LEAF a teljesen elektromos hajtásláncot és környezetbarát teljesítményét kínálja. A dinamikus külső megjelenéshez a legkorszerűbb vezetéstámogató rendszerek társulnak. Az autó nagyobb, 40 kilowattórás akkumulátora 270 kilométeres kombinált hatótávolságot kínál Európa új WLT-kibocsátási értékekeinek és gazdaságossági normájának megfelelően.

A 100%-ban elektromos jármű több díjat is nyert élvonalbeli technológiájának és teljesítményének köszönhetően. Megnyerte a „2018-as év zöld autója” díjat a New York-i Nemzetközi Autókiállításon, és 5 csillagos biztonsági besorolást kapott az Európai Új Autó Értékelő Programtól és a Japán Új Autó Értékelő Programtól is.

Az új LEAF a Nissan Intelligent Mobility zászlóvivő modellje. A Nissan Intelligent Mobility a vállalat válasza az autók meghajtásával, vezetésével és társadalmi integrációjával kapcsolatos kérdésekre. Számos olyan új és innovatív technológiával rendelkezik, mint amilyen a Nissan ProPilot, a ProPILOT Park és az e-Pedál, amelyek népszerűnek bizonyulnak az ügyfelek körében. Eddig az új LEAF vásárlók 72%-a döntött az opcionális ProPILOT félig autonóm vezetéstámogató technológia mellett.

Az ideiév első hat hónapjában a Nissan LEAF nagy keresletet tudhatott magáénak és ez megerősíti a modell helyzetét a bolygó legkeresettebb elektromos autójaként. Az első LEAF 2010-es bevezetése óta több mint 340 000 modellt adtak el világszerte.

„Egyre nagyobb lendület jellemzi az elektromos autók fejlődését” – nyilatkozta Gareth Dunsmore, a Nissan Europe elektromos járművekért felelős vezetője. „Az új LEAF az e-Pedálhoz hasonló technológiákkal alakította át a vezetés élményét, mely akár 90%-kal csökkentheti a fékezések számát egy út alatt és egyre több ügyfélnek mutatja be a Nissan által kínált elektromos mobilitás előnyeit.”

Magyarországon a LEAF őrzi vezető helyét a szegmensben, mely 46,3% piacrészesedést jelent a tisztán elektromos meghajtású autók hazai piacán. A felszereltségek szerinti bontásban 3-ból 2 Nissan LEAF N-Connecta és Tekna felszereltségű, illetve több mint a regisztrált autók felében választották a magyar ügyfelek a ProPILOT félig autonóm vezetéstámogató technológiát.

A cikk megjelenését a Nissan Ferihegy támogatta!

Javasolt cikkek

'Fel a tetejéhez' gomb