Genfben tartják az új BMW X4 világpremierjét
Egyéniség, teljesítmény és innováció egy minden korábbinál összetettebb csomagban: megérkezett az új BMW X4, amely új fejezetet nyit a prémium középkategória első Sports Activity Coupé modelljének sikertörténetében.
A modell sikertörténetében, mintegy 200 000 darab eladott példány után most új fejezet veszi kezdetét. A BMW X4 második generációja még nagyobb hangsúlyt fektet a sportos menetteljesítmény és a magabiztos kisugárzás kettősére, amely 2018 márciusában, a Genfi Nemzetközi Autószalonon ünnepli világpremierjét.
Az új BMW X4 formanyelve az erőteljes agilitás és a határozott kiállás párosának hamisítatlan szimbiózisát kelti életre. Az 54 milliméterrel megnyújtott tengelytávolság mellett a karosszéria 81 milliméterrel hosszabb, 37 milliméterrel szélesebb és 3 milliméterrel alacsonyabb lett, a dinamikusan ívelt vonalvezetés és az extravagáns arányok így a BMW X modellcsalád egyik legszembetűnőbb tagjává emelik az újdonságot.
A műszerfal ezúttal is a vezetőre összpontosít, a dinamikus vezetési élményről pedig újratervezett sportülések és térdvédő párnák gondoskodnak. Az iDrive operációs rendszer legkorszerűbb változata mellett az intelligens hangvezérlés is a modell széleskörű alapfelszereltségének része. Az opcionális extrafelszereltség részeként a központi kijelző érintőképernyő funkciója és a BMW Gesztusvezérlés is megrendelhető.
A BMW EfficientLightweight stratégia alapelveinek széleskörű alkalmazásával a tervezőmérnökök az elődmodellhez képest mintegy 50 kilogrammal csökkentették a BMW X4 saját tömegét, amellyel párhuzamosan az új Sports Activity Coupé modell légellenállási együtthatója is tovább javult: 0,30-as (Cd) értékével az új BMW X4 vadonatúj mércét állít fel kategóriájában.
A típus-specifikus, kifejezetten az új BMW X4 menettulajdonságai szerint továbbfejlesztett és még tovább könnyített futómű-technológia érezhetően élénkebb menetdinamikával ruházza fel az új Sports Activity Coupé modellt. A futómű-technológia alapfelszereltségi tételei és extrafelszereltségi opciói között a változó áttételű sportkormány, a Performance Control teljesítményvezérlő funkció, az adaptív M sport futómű, az M Sport differenciálmű és az M Sport fékrendszer is megtalálható.
Piaci bevezetés háromféle benzines és négyféle dízelüzemű erőforrással indul, amelyek maximálisan lefedik a 135 kW / 184 lóerő és 265 kW / 360 lóerő közötti teljesítmény-tartományt (100 kilométerre vetített 5,4 – 9,0 liter átlagos üzemanyag-fogyasztás és kilométerenkénti 142 – 209 gramm kombinált károsanyag-kibocsátás mellett). A motorok teljesítményét és forgatónyomatékát minden esetben a nyolcfokozatú Steptronic automataváltó továbbítja a BMW xDrive intelligens összkerékhajtás osztóművébe (mindkettő az új BMW X4 széleskörű alapfelszereltségének része).