fbpx

Érkeznek a Peugeot hibridjei

A Peugeot arra törekszik, hogy minden újonnan bevezetett modelljéből villanymotorral ellátott változat is forgalomba kerüljön. Az ennek jegyében piacra dobott új 508 HYBRID és 508 SW HYBRID az alábbi eredménnyel zárta az új WLTP protokoll szerinti típusjóváhagyási teszteket:

  • 508 HYBRID: 29 g C0₂/km (1,3 l/100 km) és tisztán elektromos üzemmódban 54 km hatótáv
  • 508 SW HYBRID: 30 g C0₂/km (1,3 l/100 km) és tisztán elektromos üzemmódban 52 km hatótáv

Az új modelleknél a 180 lóerős / 132 kW-os PureTech motor egy 110 lóerős / 80 kW-os villanymotorral egészül ki, amitől a meghajtott jármű maximális összteljesítménye 225 lóerőre (165 kW) nő.

A 11,8 kW/h kapacitású akkumulátor tisztán elektromos üzemmódban a limuzin esetében 54 km-es, az SW változat esetében 52 km-es WLTP szerinti hatótávval rendelkezik. Feltöltése Wallbox (6,6 kW-os, 32 amperes opciós töltő) használata esetén kevesebb mint 1 óra 45 percet vesz igénybe.

A hajtáslánc és az akkumulátorok elhelyezésekor az EMP2 (Efficient Modular Platform) platformnak köszönhetően semmiféle kompromisszumra nem volt szükség: a helykínálat változatlan, és a csomagtartó mérete is megegyezik a belső égésű motorral szerelt változatokéval (487 l az 508-on és 530 l az 508 SW esetében).

Az új plug-in hibrid modellek háromféle felszereltséggel lesznek elérhetők:

– Allure (és Allure Business): eleve gazdagon felszerelt induló változat,

– GT Line: dinamikus megjelenés, egyedi külső-belső elemekkel és gazdag felszereltséggel

– GT: exkluzív megjelenésű prémiumváltozat, mely szériában különleges Gréval-szürke Alcantara üléskárpittal van felszerelve.

A két hibrid kivitel Franciaországban már most rendelhető, és jövő év elejéig többi forgalmazó országban is elérhető lesz. Az új hajtásláncok várhatóan tovább erősítik majd az új 508 pozícióját, mely Franciaországban a szegmensen belül az év eleje óta vezeti az eladásokat.

Javasolt cikkek

'Fel a tetejéhez' gomb