Autó Triplex Kft.

Összefoglaló – kalandozásaink a prémiumok világában

2018-ban nem kevesebb mint 105 tesztet publikáltunk, így a felhozatal kellően színesre sikerült. Az új- és használt autók, a veteránok, vagy éppen az épített érdekességek mellett a prémium modellek is fontos szerepet kaptak idén a tesztelok.hu hasábjain. Utóbbiak közül válogattuk össze azokat a típusokat, melyekre a legtöbben kíváncsiak voltatok! Vágjunk is bele:

A teljes tesztekért kattintsatok a kékkel kiemelt címekre!

Audi A6 Sport 50 TDI Quattro Tiptronic teszt

Nincs annál kellemesebb érzés egy viselt ruhadarab esetében, ha megfelelően és tökéletesen illeszkedik viselőjéhez. Mint egy remekre szabott öltöny, mellyel kifejezhetjük kifinomultságunkat, sportosságunkat vagy akár mindkettőt egyszerre. Bizony, ez a tendencia az autóiparban sincs másként, mi több, a szegmensen belül is talán a németekre vonatkozik leginkább ez az állítás, ugyanis a 2018-as évjáratú Audi A6 nem más, mint egy autóipari, remekre szabott öltöny.

Audi SQ7 4.0 V8 TDI Quattro menetpróba 

Léteznek az autóiparban furcsa ellentmondások. Kicsi karosszéria, nagy motor, vagy akár hatalmas karosszéria, pici motor. Ez utóbbi nyilvánvalóan a rosszabbik eset, ám vannak a jelenlegi piacon olyan modellek, melyek egy kicsit „elborultabbak” az átlagnál, ugyanis amikor egy sorház méretű karosszériába beleraknak egy 4 literes V8-as egységet, az már felveti a kérdést: „minden rendben”?

BMW X6 40d teszt

Nem mondhatnám, hogy földhöz ragadtak a gyártónál, ehelyett egy jól megemelt, azaz X sorozatú típushoz csapták hozzá az elnevezést, mely az X5 sportos „kupé” alternatívájaként hivatott lenyűgözni a nagyérdeműt. Igen, ez az X6, ami pályafutásának 2007 év végi bemutatása óta már második generációját éli. A jelenleg is aktuális variáns a 2015-ös modellév óta van a porondon – nekem pedig ez utóbbihoz volt szerencsém egy 3 éves, 107 ezret futott M Sportcsomagos 40d személyében.

Jaguar E-Pace P250 First Edition teszt

Szerettem, izgalmas volt, de egy kis karaktert még hiányoltam belőle, különösen a belsejéből. Prémium terméknek nem rossz, bár bizonyos tekintetben precizitása elmarad a konkurensekétől. Ezt a márkára jellemző, már említett poénokkal próbálja feledtetni, de ezt egy kicsit kevésnek éreztem. Jó, hogy a márka levetkőzte klasszikus, arisztokratikus jellegét bizonyos értelemben, de valami mégis hiányzik a régi időkből. Valami, amitől igazán Jaguar lenne az egész. Vagy így is az és csak én vagyok konzervatív?

Lexus LC 500h teszt

Mint egy ördögrája, úgy terül el a 4.77 méteres hosszával, és a mindössze 1.34 méteres magasságával. Látszik, hogy ezeket az éleket nem csak úgy összedobálták, és míg az RX 450h-n kis túlzással elveszik az egymással szembe fordított szumma jelekre hasonlító hűtőrács, addig itt teljességgel uralja az alacsonyan ülő, de asztallapnyi méretű motorháztetőt, olyan, mintha fel akarná vele falni az aszfaltot a Lexus. Mégis van valami megfoghatatlan kecsesség ebben a közel kétezer kilogrammos monstrumban.

Lexus LS 500h teszt

A kétezres évek elejéig láthatóan az volt a cél a Lexusnál, hogy utolérjék az európai riválisokat és a saját területükön szorongassák meg őket. Aztán az elmúlt évtizedben látványosan más irányba indultak el. Az anyacéggel közösen inkább a hibrid technológiát fejlesztették a legnagyobb diesel hullám közepén is és a design részleg is szabad kezet kapott, hogy jelezze a vevők felé: ezek az autók teljesen más felfogásban készülnek, mint a versenytársaik.


Címkék

Kapcsolódó tartalmak