Autó Triplex Kft.

Csacsi futómű, és a fék, húúúúú…

féknyereg31465_581113218584668_1322530512_n60390_601500333212623_213306460_n62701_601799669849356_220298888_n69291_601507153211941_1017778095_n157011_601799599849363_1698484746_n205250_601500406545949_1024861255_n307423_581113315251325_1097138514_n483796_601500299879293_854013388_n531536_601507129878610_1456693265_n544420_601500389879284_506605774_n11395_581113185251338_1817648876_n

A futómű kapcsán már megemlítettem a fékeket. Első lépés a tárcsáim és a betétek cseréje volt. Kis csinosítással. További tervek még a hátsó hídon is egy tárcsa, amit az oroszoknál lehet vásárolni. Ugyan olyan, mint az első csak van benne bowdenes csatlakozás a kéziféknek. Ennek a szettnek az ára tárcsákkal, betétekkel és a nyergekkel együtt kb. 110.000 Magyar Forint.

No de az első fékekről. Gyári színre kevert festékkel kezeltem a nyergeket. Szépen leszerelni, meg csiszolni, pucolni és mehet is rá a szín. Nekem nagyon tetszik, hogy olyan, mint a kocsi színe, nem egy átlagos piros, sárga, vagy kék…. ez izgalmasabb. A tárcsáim egy Lengyel gyártmányú, a felületén hűtött, fúrt-mart tárcsa. Ezek gyári méretűek. A kerámiát tartalmazó betétekkel jó az összhang. De a jelentős fékhatáshoz a szervóval kell kezdjük! Ebből két féle volt, két félével szerelték a Csacsit gyárilag. Volt a rosszabb hatásfokon dolgozó, Orosz. És volt a szintén gyárilag beszerelt Német szervó. Ez sokkal jobb volt, jobban adagolható, erőteljesebb és ez fekete színt kapott. Nekem a Fehér Szamárban ilyen van. Ja igen, a Fehér Szamár. Még nem említettem. Hát Ő az aki tulajdonképpen megmenti a Piros Csacsit. Mitől is?! Hát a felesleges kilóméterektől, a téltől, hótól, esőtől. A Piros ugyanis még nem látott telet, esőt is csak akkor, ha út közben elkapott. És ha nem muszáj, nem használom. :) Most már ezt is tudhatjátok. Lehet, hogy később említést teszek a Fehérről is és megemlékezünk pár fotóval róla. :)

Visszatérve a fékhez. Sokan rakják fel a 110-es Lada fékeit előre. Azok nagyobbak és vastagabbak, mivel belső hűtésűek. Teljesen jó megoldás és a saját nyergével minden további nélkül felmegy a Samarára. Van, aki Fiat szervóval kombinálja, vagy más típusidegen rásegítőkkel. Szerintem ez a titok!
Halkan megjegyezném, hogy festegetés, barkácsolás közben, a garázsban volt velem pizza is és kóla is! :P Tradíciók! :)

Köszönöm a kitartó, szakadatlan figyelmet. Ezt szűnni nem akaró szeretettel viszonzom minden kedves olvasónak! :)

Üdv: TiTi


Kapcsolódó tartalmak